"Szia!
Engedd meg hogy megosszam veled a következőket:
Ma késő délután beszaladtam a SPARba néhány apróságért. Amíg vártam a debrecenire, azt láttam hogy az egyik dolgozó kézen fogva vezet egy fiatal vak párt, kezükben a bevásárló kosárral. Mindenhová kísérte őket, segített a termékek kiválasztásában, készségesen ajánlotta a frissebb péksüteményeket, a kedvezőbb árú cikkeket és cipelte a kosarat. A bevásárlást követően Terike - sokan csak így ismerjük - beült a pénztárba és lehúzta az árukat és azokat egyesével kézbe adva még az elcsomagolásban is segített. Úgy gondolom, hogy példaértékű maga a gesztus is, de a helyszínen átélve még el is érzékenyültem egy kissé ...

Nevet nem írok, mert ez a kis történet nem rólam szól és úgyis tudod ki vagyok." 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása