Egy Vasvári utcai család ma reggel fél nyolckor jelezte a Fejérvíz felé, hogy nincs náluk víz.

A szomszédságban, e pihenőnapon a környékükön akkor még nem akartak zavarni senkit kérdésükkel, hogy náluk van-e víz.
Az ügyintéző kedves hangú, türelmes, segítőkész nő. Azt mondta, hogy az erős fagy miatt számos bejelentés érkezett Bicskéről. A teendő az lenne, hogy a vízóránál a vezetékekből óvatos meleg víz ráöntéssel olvasztanák ki a jeget, azt követően pedig szigetelnék a vezetéket.
A háziak telefonon elmondták: segítségkérésük után hamarosan újrahívta őket a Fejérvíznek ugyanez a munkatársa és megkérdezte, hogy megoldódott-e probléma.
Elmondták, hogy nagyon köszönik, már igen. Nem sokkal később a cég munkatársai is megérkeztek a Vasváriba. Szemügyre vették a helyszínt és elmondták: a legjobb szigetelés ilyenkor először nejlonnal borítani a vezetéket, arra kell a textil-szigetelés, mert ha a utóbbi átázik bármitől és nincs alatta nejlon, annak lőttek, nem tölti be szigetelő szerepét.
A háziak elmondták, hogy a kellemetlenség teljes mértékben saját felelősségük, hiszen a szigetelés nem maradhatott volna el. Azért jelentkeztek a bicskeiek blogjánál, hogy megköszönjék a Fejérvíz Zrt. Bicskei Üzemmérnökség munkatársainak lelkiismeretes munkáját, segítségét és hogy esetük felhívja a lakosság figyelmét a szigetelés fontosságára.

 

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása