"Ma a bicskei nagyállomásról ELLOPTÁK a kosaras biciklimet... mert valami aljadéknak pont az enyém kellett... Íme...egy kép a biciklimről... a szine legalább látszik.. .tudom hogy reménytelen...de esetleg ha valaki látja valahol... valamikor...legyen szives jelezze nekem... Köszönöm!

(...) ...nem tehetek semmit....tudom ez csak egy bicikli nem autó nem egy motor....de nekem nagy szolgálatot tett.... évek óta járok az állomásra nap mint nap.....gyalog... . egy-két hónapja ALKALMANKÉNT megengedtem magamnak ennyi "luxust" mert gondoltam csak nem lesz baj..... sajnos rosszul gondoltam,... Felháborító.. 

Fotó sajnos nincs a kerékpárról:  Világoskék színű női vázas vastagabb kerekű fekete kosaras a vázon fehér színnel volt a felirat. A kormányon 2 lámpának a műanyag tartója volt csak fenn. A nyereg alatt szintén csak a tartó, mert a lámpákat levettem....nyereg szélesebb fajta..." Neuzer , 26-os méret

Címünk: bicskeonline@gmail.com 

Közben kiderült: a vasútállomásnál is van kamera. A Móricz Zsigmond u. 8 előtt, éppen az állomás épületre néz. (Ha működik), amíg felül nem íródik az a felvétel, addig kell a rendőrségnél keresni. 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása