Erika küldte, ekkor: Ma, 13:29-kor. December 24., Szenteste napjának reggele.

Én még szundítok, férjem, fiam még a pincében molyol.
Az unoka (5 éves) telefonál. Behallatszik, mert nyitva az ajtó.
Hallom, ahogy telefonon útbaigazítást ad a lakásról:

- Itt a füjdőszoba, a WC és a fürjőkád.

Hallom a női hangot, de mire oda érek letette.

- Kivel beszéltél Levikém?
- A dédimamával...
Csend. Szóhoz sem jutok.
- Tényleg...?!
- Igen! " Éj még", nincs a temetőben...
És mesélni kezd:
Azt mondta, a dédimama, hogy puszil és, hogy egyem meg a húsodat te drága. Nézem a hívás listát, kit hívhatott. Kolléga, barát, nem senkivel nem beszélt.
Egyetlen beütött új hívás: 4y81z3x578
Délután 4 órakor a gondolat, hogy "Éj a dédi" nem hagy nyugodni.
A karácsonyozó családdal viccesen visszahívjuk a kicsi által hívott számot. Fülemen a telefon, de biztos voltam benne, hogy ilyen szám nem létezik.
Kicseng! ...És felvette a DÉDI! Igazi DÉDI-hang..

- Ne tessék haragudni a karácsonyi zavarásért, Önt hívta reggel az unokám?

De máris a szavamba vág... Isten áldja meg azt a kisgyereket, hogy az milyen édes volt, mindent elmondott!
Kértem, hogy add anyukádat, de azt mondta, hogy nem tudom mert elment WC-re.
Na ekkor már nem bírtam a könnyeimmel, mindet megköszöntem, Boldog Karácsonyt kívántam, de még megkérdeztem, hol lakik.
- Hát itt Csőszön!
Így lett nekünk 2020. december 24-én egy dédimamánk Csőszön.
Azt hiszem, hogy ebben az igazi dédi mama és a jó isten keze is benne volt

Levi mamája: Erika

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása