Kié az árnyék? - Ír az olvasó

Címkék: írazolvasó

2021.07.02. 05:21

Igazán meleg nyár van. Az ember igyekszik kevés időt tölteni a napon. Természetesen az autójával is próbál árnyékban parkolni. Az utcában, ahol felnőttem és manapság déltől estig dolgom van ott, éppen úgy esik, hogy a túloldal árnyékos. Én szívesen parkolok oda. Ennek azonban nem mindenki örül. A szembeszomszéd megkért, hogy ne parkoljak az ő oldalukra, mert a diófák levelét ő szokta összeszedni és a füvet is ő nyírja a fák alatt. A múltkor pedig, amikor autót váltott, mert nekik három is van, az én parkoló autóm akadályozta a kilátásban. Megígértem, hogy egy kicsit arrébb fogok állni, de mivel közterületről van szó, ezek után is igénybe fogom venni. Arrébb is parkoltam, nehogy gond legyen. De lett. Most meg a másik szomszéd jelezte, hogy bizony neki is útban vagyok. Nekik is három autójuk van, és az egyikkel épp ott szeretne parkolni a bejárója mellett. Mondtam, hogy ez nem gond, igyekszem majd úgy parkolni, hogy ez a hely szabad maradjon. Na, de a párja azért még hozzátette, hogy mégiscsak jobb lenne, ha egyáltalán nem parkolnék ott, mert hogy ők tartják azt a részt rendben, nyírják a füvet és szedik össze a faleveleket.

Kérem szépen! Örülök, hogy ennyi szorgos ember él ebben az utcában. És örülök annak, hogy ennyi szorgos ember ÉLT ebben az utcában valaha (akikkel én, és a családom mindig is jóban voltunk). Akik ezeket a fákat, úgy 30-40 évvel ezelőtt, még facsemeteként megvették, elültették (talán többször is, mert a vandálok sokszor próbálgatják ilyen csemetéken az erejüket), locsolták, gondozták. Azok a nénik és bácsik, akikkel ismertük egymást, sokszor elbeszélgettünk, süteményt cseréltünk, jó szomszédi viszonyt ápoltunk. Akiknek a sírjára néha még virágot viszek édesanyámmal.

Kedves és kedvetlen Szomszédok! Egyet biztosan tudok ígérni; előttünk a járdát (az Önök oldalán nincs) mindig használhatják. Igaz, hogy mi takarítjuk, mi szedjük össze a szemetet mellőle, télen pedig mi jégtelenítjük vagy lapátoljuk róla a havat. Az utcai részre kiültetett virágokban pedig mindig gyönyörködhetnek, és ha bármelyikből tövet szeretnének, anyukám biztosan adni fog belőle.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása