Az elmúlt héten mindennap a Nagyállomásra vezetett az utam.
Megdöbbenve tapasztaltam az alábbiakat:a malomhoz sorban állnak a hatalmas teherautók fittyet hányva minden
közlekedési szabályra elállva kapubeállót, buszmegállót, kanyart.

A koronát a minap nagyobbik gyermekem közel 40 fokos lázánál délután 3-kor az tette fel, amikor az ott lakó édesanyám kérésére, hogy legalább a kapubeállóból álljanak el (tudtommal a Kresz bünteti ezen cselekményt), hogy a gyermeket azonnal orvoshoz tudják vinni - a sofőrök szó szerint a jó k......anyjába küldték és csak rendőr ismerősöm határozott fellépésére tették meg, hogy elálltak a kapuból.

Kérdésem az,hogy a Sikér kft mikor óhajtja ezen probléma végleges megszüntetését illetve mikor szűnik meg itt a
malom által okozott közlekedési káosz? 
A teherautók akadályozzák a buszokat illetve az állomásra autóval közlekedő a városnak ADÓT fizető és az itt lakók szintén ADÓT fizető állampolgárokat!!!!

Tisztelettel: Márton Imre

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Huszárné Marcsi (törölt) 2013.02.25. 07:57:10

Sajnos ez a jelenség már nem csak a Szent István úton tapasztalható, hanem mostanában már a Tatai úton is. Mostanában kétszer jártam úgy, hogy a saját kapubejárómon nem tudtam bejönni amikor hazaérkeztem, mert sorban álltak az út szélén a pótos teherautók. A bejáróban is!!! Csak az a vicc, hogy ilyenkor még véletlenül sem jár erre rendőr!A falu felől jöttem és mivel nem tudtam beállni, megálltam a sávban, a hátam mögött 2 autóbusz állt, majd több autó, egészen a Szent I. útra kilógott a sor!-szerencsémre bent ült a másik gépkocsiban a gépkocsivezető- így jött és hátra tolatott (persze a másik ház bejárata elé annyira, hogy betudjak állni. Közben múltak a percek!!!Kocsisor kígyózott mögöttem! Ezután még megkérdezte akarok-e mostanában elmenni, mert visszaállna? Nem akar a sorból kiállni,mert van aki már előző nap óta itt áll, nem akar úgy járni.
De volt cifrább eset is. A Tatai úti buszmegállótól álltak a régi óvodáig szintén a teherautók libasorban. Megint csak a falu felől jöttem, beelőztem a buszmegálló előtt, és beszerettem volna állni a kapubejárónkhoz, index kinn haladok, közben szemben várt egy autó, amiben a gépkocsivezető azt hitte, hogy majd visszahúzodok a jobboldali sávba, de mivel balra szerettem volna befordulni hozzánk, nem tettem. Viszont ő is elindult,nem sok kellett hogy ütközzünk. SZerinte én egy balfék vagyok és miért nem húzok már el onnan.(persze nem ilyen szavakkal történt)Erre én mondtam, hogy csak haza szeretnék menni, ezért befordulnék, ezért van kinn az index, nem viccelődni akartam.
Szóval igen furcsa helyzetek adódnak mostanában.
Arról nem is beszélve,hogy a telek előtti füves részt össze-vissza tapossák, a bejáratnál nálunk már a beton reped, remélem a térkővel lerakott részt nem fogják tönkrtenni, bár, ahogy nézem nem marad érintetlenül az sem.
Remélem ezek csak kivételes esetek voltak.
Tényleg jó lenne változtatni addig, amíg nagyobb baj nem történik.
Jó lenne ha legalább a kapubejárókat szabadon hagynák.
Egyébként kitolatni(kiállni) is életveszélyes, amikor két teherautó közül próbálkozik az ember. Mindig csak abban bizom, hogy aki éppen erre közlekedik az figyel és persze nem nagy sebességgel jön.
Hát ez a helyzet! Jó lenne, ha tennének valami mielőbb!!
Köszönjük!!
Ez a fajta parkolás nem csak a malom környékére jellemző. Az Árpád utcai óvoda környékén lakók kapubejáróiba is rendszeresen leparkolnak,(a legtöbben menetiránnyal szemben, ami szintén szabálytalan,) azzal a "jelszóval", hogy csak a gyereket hoztam az óvodába, csak 5 percre álltam meg, stb. amiből nem ritka, hogy 30 perc is lesz. Az senkit sem zavar, hogy kapubejáróban megállni tilos? Hol vannak ilyenkor a rendőrök?
A helyzet változatlan,és csak a lakókat zavarja a dolog a hatóságokat nem!!!!!
süti beállítások módosítása