Egy állampolgár feljegyzése

Címkék: népszavazás

2016.10.02. 21:04

Fontosnak tartottam ezt a szavazást.Mivel egész héten igencsak hosszú műszakban dolgoztam, az interneten adtam be a kérelmet, hogy Budapest helyett Bicskén szavazhassak. A kérelmemet rögzítették, és közölték, hogy a helyi választási iroda fogja elbírálni a kérelmet, és értesítenek a döntésről.Ez a múlt szombaton volt. Nem kaptam semmilyen értesítést sem az állandó, sem az ideiglenes címemre. Anyukámat naponta többször is felhívta egy géphang és egyszer egy "élő" ember is, akinek Anyu elmondta, hogy nem kaptam értesítést,Ilyenkor mi van? Azt mondta, majd utána néz, de azért menjek el szavazni, és majd felvesznek a listára. Elmentem nem vettek fel, közölték, hogy nem tudnak segíteni sajnálják. Hát én is sajnálom, hogy csak ennyire fontos egy választópolgár. Köszönöm választási iroda!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása