Bocs

Címkék: összefogás írazolvasó

2019.11.21. 22:25

Tévedtem, elnézést. Láttam, hogy valaki segítséget kér. Mivel a bicske.info és a Bicskei Szó fennállása óta több mint mint kétszáz esetben hirdettünk vagy segítettünk összefogást, azt gondoltam, itt a helye ennek is.  

Sajnos a segítséget kérő valóban segítségre szorul, de inkább olyan fajtára,  ami minden jószándékunk mellett meghaladja képességeinket. Sem jó állapotú, de sok helyet foglaló szőnyeg, sem takaró, sem polc, sem ágy-asztal-tévé  nem segít. De még merőkanál sem.  

Minden felajánlást köszönök. Ez most biztosan nem működik. 

A történet elkeserítő. Nem ragozom. 

De akkor miért írom le mindezt? 

Azért, mert egy olvasónk felvetette, hogy nem szeretné, ha ez az eset bárkit visszavetne a segíteni akarásban. Megígértem neki is, hogy legközelebb sokkal jobban körülnézek ebben az információs zajban, mielőtt itt elétek tárom.   

Ezután azzal vigasztalt:

"A lényeg, hogy ne vegye el az ember kedvét a segítéstől  - és ez nálad sem áll fenn szerencsére!" 

Maradjunk ennyiben. Pár napos dolog, mindig azt hittem, hogy részemről túlléptem, de vissza-visszatér. Mert sajnálom. Aki tud és akar - a maga módján imádkozzon érte. Bármilyen mélyen is van, kapja meg a segítséget. Ha érdemli, ha nem - ezt nem itt kell eldönteni, nem a mi "hatáskörünk" -, találjon a kivezető útra és maradjon is azon. 

Történt már ilyen, amióta világ a világ.  

 

ia

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása