Először az 1973-1992 közötti iskolai kiadvány került a kezembe, mert ez újabban megvan nekem. Mondtam régi barátomnak, aki az A osztályban végzett itt, amikor én a B-ben, hogy mit találtam.  "Öregesen" így válaszolt:

"Ha közzéteszed, ez legalább leporolja kopottas emlékeinket."

Nagy dérrel-durral mentem hát a könyvtárba digitalizáltatni. Hogy közölhessem itt. Ott aztán figyelmembe ajánlották ezt a sárga borítójú Jubileumi kiadványt, ami néhány évfolyammal több adatot tartalmaz, hiszen későbbi kiadás. Megmutatták az 1-es iskola hasonló kiadványát is, ami különben nekem is megvan, de még nem jutottam el addig, hogy kinyissam. Azt is közölni fogom. Annyi plusz örömem lett, hab a tortán, hogy amit én vittem, az a könyvtári helyismereti gyűjteményben még nem volt meg.   

E 98-as emlékben sokkal több írás szerepel. Itt és most viszont a legelső előszón kívül csak az osztálynévsorok szerepelnek. Igar Józsefné előszava. Igar Erzsi nénié, aki sokunk szívében akkor is Bicske város díszpolgára már régen, ha formálisan még nem az. 

Lanczendorferné Kósa Katalin elmondta, hogy olyan villanyírógépen szerkesztette-szerkesztették ezt, amit a Budapest Bank biztosított. Az adatgyűjtés nem volt olyan egyszerű, mint amilyennek látszik.    

_01.jpg

 

_02.jpg

_03.jpg

05.jpg

 

06.jpg

07.jpg

 

29.jpg

30_1.jpg

 

31.jpg

32.jpg

 

33.jpg

 Krajczár Gyuláné Matlid néni 1984-ben végzett osztályában szereplő névből hiányzik egy betű.

Helyesen Csónaki János alias Csóni :)   

34.jpg

35.jpg

36.jpg

 

37.jpg

 

38.jpg

 

39.jpg

40.jpg

41.jpg

 

42.jpg

43.jpg

 

44.jpg

45.jpg

46.jpg  

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása