"58 olvasó, és könyvbarát tulajdona a tárlaton látható 278 db könyv.

Kb. 3 hét alatt hozták be nekünk az olvasók az otthon őrzött gyermekkönyveiket. Nagyon sokan elmondták a könyvekhez köthető emlékeiket. Volt aki az anyukája kedvenc mesekönyvét hozta be.

Van amiből a nagymama mesélt még neki. Minden kis emléket leírtunk és a
könyvek alatti feliratokon elolvashatóak.

Köszönöm az érdeklődést."

Mindez Pertl Róbertné Gizi könyvtáros kérdéseimre adott válasza. Láttam ugyanis a kiállítást. Pontosabban kapkodva végigfotóztam és megosztottam Nektek, mert siettem. Itt lapozhatjátok végig. Meg kell néznem rendesen és ajánlom szíves figyelmébe minden könyvszeretőnek. Megtudtam, hogy Gizi szervezte. Gratuláltam, mire ő  a munkatársaira mutatott: hogy "Együtt dolgoztunk ezért is." 

Milyen következtetést lehet abból levonni - kérdeztem a képeket itthon pörgetve  -, hogy három hét alatt 58 bicskei olvasó a legféltettebb kincsét adja át egy közintézménynek? A mi kis városunk Kisfaludy utcában fekvő Parnasszusának, a Nagy Károly Városi Könyvtárnak.  Bizalmat jelent, személyes kötődést, személyes megbecsülést a Könyvtár egykori és mai munkatársai iránt, akik segítenek nekünk abban, hogy otthon érezzük magunkat. 

Mesés kiállítás. Nézzük meg gyermekeinkkel, mert Márai Sándor szerint a mese nem hazudik....

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása