Köszönet!

Tisztelt Bicskeiek!

1996. január 15-től aljegyzőként, majd 2000. január 15-től jegyzőként szolgálhattam Önöket, Bicske városát és környékét.

A közszolgálatot mindig hivatásomnak tekintettem, hogy ennek meg tudjak felelni, sokak segítő támogatására volt szükségem.

Kevés jegyzőnek adatik meg, hogy pályafutása során hosszú ideig nagy fomátumú, emberséges városvezetővel, kiváló képességű hivatali és intézményi munkatársakkal, és jószándékú kéviselőkkel, ügyfelekkel dolgozhasson - nekem sikerült. Büszke vagyok rá!

Tizenhárom tartalmas, kihívásokkal teli év után nem elköszönni akarok, hanem szívből megköszönni a bizalmat, a támogatást, a szeretetet, a biztató szavakat.

Kedves Bicskeiek tisztelem és szeretem Önöket, ezért kívánom, hogy városunk fejlődjön, teljesedjen tovább az itt élők örömére.

Bicske, 2009. szeptember 24.

Molnár Julianna
címzetes főjegyző


Forrás: bktvweb

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása