A bicskei Ruházati Áruház ünnepélyes megnyitója 1971. február 1-én történt. Egy meghívó eredeti példánya ajándékozás útján került szerény helytörténeti gyűjteményembe.  Dr. Káli Ferenc tanár úr, egykori országgyűlési képviselő hagyatékából származik.  Jó szokásom szerint minden új szerzeményemet (újabban csak digitális formában), de  átadok az általam nagyra-becsült Nagy Károly Városi Könyvtár (NKVK) Helytörténeti Gyűjteményének.  Sőt. Számító is voltam, mert emlékeztem arra, hogy a helytörténeti dokumentumok között böngészve láttam jó néhány fekete-fehér felvételt az átadás napjáról korábban. Arra is emlékeztem, hogy ezzel a kinccsel Naszály Ferencné Petőfalvi Éva, a könyvtár olvasója gazdagította e portfoliót. Ezt szerettem volna elkérni és meg is kaptam a Könyvtár munkatársainak segítségével. Ezúton is köszönöm. Bárki bárkit felismer, kérem, mondja. Az egyik képen látok egy 70-es születésű karonülőt, ő vajon ki lehet?   Nem én. Nálam pár hónappal fiatalabb.  Mondhatni szemtelenül fiatal - mármint hozzám képest. 

aruhaz1meghivo_fooldal.jpg

 

aruhaz_meghivo2.jpg

 

3aruhaz.jpg

 

8aruhaz.jpg

 

7aruhaz.jpg

 

6aruhaz.jpg

 

5aruhaz.jpg

 

4aruhaz.jpg

 

2aruhaz.jpg

 

1_aruhaz.jpg

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása