Ez itt a reklám helye

Címkék: sajtó

2013.04.13. 22:46

Olvasónk kérdezi, érdeklődését a Bicske város költségvetéséből Felcsúton szerkesztett Bicskei Újság főalkalmazottjának figyelmébe ajánljuk.   

"Többször olvastam ezen az oldalon az ismét megjelenő bicskei lapról azonban még nem találkoztam vele. Hogyan terjesztik, ki az akihez eljut?
Érdeklődő kertvárosi"

Tisztelt Uram! 

Sajnos nem tudom, a postaládámban találtam meg első számát rendesen, de a másodikból a mai napig nem dobtak be hozzánk, hanem a könyvtárból vettem magamhoz egyet, ahová többet is letettek. Javaslom, tessék érdeklődni az önkormányzati intézményekben, hátha tudnak adni belőle. A könyvtárban - ha nincs is átadható - biztosan áttekintheti mindkettőt. 

Üdvözlettel, a Bicskei Szó 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

persze,hogy nem kaptál a másodikból,mert akkor már tudták,hogy tied az a postaláda.... :D
Én kaptam mindkettőből eddig nem mintha annyira szükségem lenne több hetes hírekre de a répát rá pucolni jó lesz..
süti beállítások módosítása